Tajuk LED

Lataest Info

Thursday, 11 April 2013

MAHLIGAI ANWAR IBRAHIM BERNILAI RUMAH KOS RENDAH?


UMAH SAPA NIE? FUHYOOOO... TAK KAN LEBAM SEBELAH MATA KAYA MACAM NIE?

Siapa tak nak kalau berbillion ringgit dapat dengan lebam sebelah mata? Bila anak pompuan si Aljub nie semakin celupar macam bapaknya jugak! dalam mengutuk orang dia tak sedor macamana puklak bapaknya terTUNJUK retanya sendiri, kesia puylak adanya kat si Nurul nie, kecoh dan riuh pasal rumah Dato Raja Nong Chik dia pulak yang lupa bapaknya punya rumah berpuluh kali ganda besarnya...

Pelik kan bagaimana dia boleh kaya raya macam selonggok duit jatuh dari langit yahudi? Tak masuk akai boleh kaya raya dengan sebelah mata jer lebam, buat parti mata lebam, peduli cerita rakyat yang penting rakyat diheret pencacai dan kesian kepada parti yang diwujudkan atas sebab mata lebam? Apa dah jadi nie... 
Apa kecoh-kecoh ni Nurul Izzah, anak kesayangan Anwar Ibrahim?
Aku rasa geng-geng Pakatan ni dah habis modal nak burukkan Dato' Raja Nong Chik, last-last sekali dia kutuk Dato' Raja Nong Chik kononnya ada rumah RM15 juta di TTDI. Antara yang giat sebar cerita palsu ni ialah Setiausaha Politik Nurul Izzah, Fahmi Fadzil.

Mana datang harga RM15 juta? Saja diorang petik, bukannya ada apa-apa bukti pun. Aku pun boleh buat macam tu, setakat nak letak-letak harga ikut suka hati.

Ishhh... aku pun nak lebam sebelah mata boleh kaya macam nie


Tapi kalau betul pun rumah Dato Raja Nong Chik RM15 juta, aku tak heran.
Pasal apa? Sebab sebelum jadi Menteri memang dia dah kaya pun. Dia dari dulu jadi ahli perniagaan yang berjaya. Kejayaannya diiktiraf rakan-rakan usahawan hingga dia dilantik menjadi Presiden Persatuan Kontraktor Bumiputera Malaysia. 

Rumah ni pula dia beli berpuluh-puluh tahun dulu. Lamaaaaa sebelum jadi Menteri, masa dia jadi ahli perniagaan. Salah ke dia beli rumah hasil titik peluhnya sendiri berniaga?

Korang pernah dengar jenama air con Acson tak? Jenama tu diasaskan oleh syarikat Dato Raja Nong Chik beb. Hebat tu, jenama Malaysia sekarang dah terkenal seluruh dunia dan pengasasnya pula orang Melayu kita. 
rumah ni yg kecoh pasal milik Raj Nong Chik.. aaa kita tengok lak lepas ni rumah sapa lak?

Aku rasa bangga beb ada Melayu berjaya macam tu.Jadi, kalau dia beli rumah mahal pun, memang logik lah.Tapi aku nak tanya Nurul Izzah, Papa Hebat Anwar beli mahligai ni pakai duit mana beb?


Fuhyooooooo....

Ayoyoyoooooooo

Aiyaaaa... aiyaaaaa... aiyaaaaa.....

Mahligai tersergam megah macam ni mesti mahal kan? Jauh lagi besar dari rumah Raja Nong Chik! Kawasan eksklusif atas bukit, jauh dari orang, siap ada private road lagi!

Kalau rumah Raja Nong Chik RM15 juta, mahligai Anwar mahu cecah RM100 juta!
Cerita Penuh...  (klik)

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...