Tajuk LED

Lataest Info

Sunday 7 April 2013

ADER LAGI TERUK DARI GENG PECAH TABUNG MASJID RUPENYER..



LEPAS SONGLAP TABUNG MEMALI NGAN SAHAM KOHILAL SEKARANG NAK BALUN TABUNG WIRA LAHAD DATU PULAK PAS NIE…

Memang menangguk di ayer keroh betul la puak ni..x cukup kot agaknyer dengan duit tin milo di sapunya..takde sape nak audit la katakan..skang dah wujudkan pulak tabung Wira Lahad Datu..niat tu nmpak macam baik..tapi ape kes duit tu masuk akaun LU ????


Yang mengejutkan, apabila ada penderma yang menggunakan nombor akaun tersebut untuk memberi sumbangan ikhlas kepada waris wira / mangsa di Lahad Datu dan mendapati nombor akaun berkenaan sebenarnya adalah nombor akaun kepada Parti Islam SeMalaysia. CHOii ! ~ Betul-betul haramjadah tak guna punya mangkuk babi lahanat sial punya parti! Tak habis-habis peras duit orang awam untuk kepentingan diri sendiri!!


dengar kononnya kalau ada sumbangan masuk, mereka kata mudah untuk mereka kumpulkan dan seterusnya beri sumbangan. PERSOALANNYA, .. macam mana korang agih dan asingkan WANG BERKENAAN? MANA SATU WANG SUMBANGAN UNTUK PARTI DAN YANG MANA SATU WANG SUMBANGAN UNTUK WIRA/ MANGSA LAHAD DATU? ?????

Takkah namanya makan harta orang lain kalau macam tu? Kena kalau yang hak tu adalah anak yatim piatu, orang yang kurang mengaji agama pun tau apa salah rembat harta orang-orang yang dianiayai macam ni.Lu sapu duit Balu ngan anak yatim tu Ustaz Oiii…Ustazah Abi Adabi mesti leh jawab kan..kan..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...